sobota, 29 września 2012

Paski na paście do zębów

Człowiek całe życie się uczy :)



Czy zastanawialiście się kiedyś nad paskami na tubce od pasty do zębów? 

Dlaczego mają różne kolory ?

 I czemu właściwie służą ?

Ja zostałam poinformowana przez moją bratową :) 

 W domu mam 3 pasty do zębów i mają one paski w kolorze niebieskim co oznacza :

NIEBIESKI  -  pasta skład się z 50% chemii i 50% składników naturalnych.
CZERWONY- chemiczne dodatki, soda i tym podobne.
ZIELONY     -  całkowicie naturalne składniki bez chemii, fluoru, aspartanu.
CZARNY      - pasta składa się z samych chemicznych składników.

Czy może ktoś z was wie, która pasta ma zielony pasek ???
/ jaka nazwa, producent/ 
Bo była bym zainteresowana zakupem :-)

Ps: paski te zaczynają pojawiać się również na kosmetykach.

Oznaczenie to jest wymagane dla bezpieczeństwa zgodnie z ISO.

4 komentarze:

  1. Moje pasty mają czerwony pasek;/ zielony pewnie mają w 100% ziołowe do kupienia pewnie w zielarskim sklepie, przynajmniej tak mi się wydaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony pasek posiada pasta do zębów szałwiowa, bez fluoru firmy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli w dalszym ciągu szukasz pasty z zielonym paskiem to w tym roku pojawiła się absolutna nowość, w 100 % naturalna. W razie pytań proszę o kontakt: gosia.indris@gmail.com

    OdpowiedzUsuń